Trött!!!!

Sitter på jobbet och har sänt tre morgonsändningar och känner mig lite pömsig nu, kan bero på att jag inte gick och la mig i går kväll, tror att den han bli nästan halv ett innan jag kramade kudden och John Blund hälsade på.
(kan inte skylla på någon annan än mig själv)

Edwin har verkligen en fullspäckad dag framför sig med bad på äventyrsbadet, ett besök på skeppet och ska sova över på skolan. Ett litet miniläger!
Men vad tomt det kommer att bli hemma i kväll och på träningen, men han brukar inte kunna sova borta så vi får väl se om han vill komma hem i natt.

Hej svejs!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag är också jättetrött, men nu har Jimmy lovat att bjuda på gröt i matsalen, så då blir jag kanske piggare.

Tack Jimmy!

2008-09-18 @ 11:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0