I´m back!

Så roligt att ni vill att jag ska fortsätta skriva på min blogg. Självklart ska jag göra det!

Jag slutade ju förra gången (för några månader sedan) med att gratta Edwin till seger i Antnäsloppet, efter det så tog han mängder av segrar och det blev en fantastisk säsong för grabben. Nu väntar mycket slit, blod, svett, och tårar igen...

Annat spännande som hänt sedan senast:
Vi (läs jag) har byggt klart spadelen utomhus!
Vi bilade runt halva Sverige i somras och besökte bland annat den fantastiska skidtunneln i Torsby! (Funderar på att köpa en sommarstuga där, men Laila är lite skeptisk)
Jag har börjat köra morgonsändningar och stiger upp vid 04.50 på mornarna. Det är bara jag och Rix Morronzoo som är vakna vid den tiden.
Jag har äntligen besiktat Nissan! (För många poliskontroller ute)
Nej, dags att gå och slagga!
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Laila

...and keep up the good work!!!

Kör hårt på jobbet i dag också dvs...

2008-09-18 @ 07:47:22
URL: http://lailassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0