Kung för en dag...

....på stan, ja jag kände mig så i alla fall. För min lön hade ramlat in på kontot, men nu sitter man med å-gren! Varför brände jag så mycket stålar? Hela familjen klippte sig idag, ja! Inte då jag, för alla vet att man ser ut som ett bowlingklot på skallen. Det sitter inte i håret!

Grabbarna var så nöjda med resultatet, Oscar fick sitt hår sprayat i rosa och blått, och då skulle även Edwin ha sitt hår färgat. Bra! Ja det vete skjutton, men dom var nöjd i alla fall. Laila blev riktigt snygg i sin nya frisyr, oj vilken vacker fru man har!

Jag hade en enorm lista som jag skulle hinna beta av i dag, och jag han nästan göra det oxå, men nu är jag helt slut som artist. Handla julmat på Coop, och det var ju lättare sagt än gjort. Jag var ju inte precis ensam på affären i dag."Konstigt" Clas Ohlssons, hårstudion, systemet, posten, Ica, Dollar Store, nu har jag säkert oxå glömt bort massa affären...

Vi avslutade vistelsen med att äta lite mat på ett hamburgar hak.

Nu ska jag ha jul ledigt från allt jobb, även min blogg, så jag kommer till baka 2008 med nya friska tag.

     

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

Kommentarer
Postat av: Maria H

Grattis på födelsedagen gamle man...och God Jul!!

2007-12-23 @ 19:08:14
Postat av: Anonym

grattis och välkommen i klubben tomte och godjul!

2007-12-23 @ 20:21:46
Postat av: Frida

GOD JUL hela familjen!!
Snart är det nytt år med nya tag och ny löneförhandling, det känns bra ;)

Kram från fjollträsk!

2007-12-24 @ 00:51:18
URL: http://fridadanielsson.blogg.se
Postat av: Maria H

Uppdatera för f*n!!! Det är ett hot och bör tas på fullaste allvar :)

2008-01-22 @ 10:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0