Jag ska avslöja en hemlis...

Det är en hemlighet, men jag släpper den till er. Sven Wollter kommer att presentera Nordnytts årskrönika som kommer att visas den andra januari i SVT 2. Det var i veckan som vi spelade in programmet med Sven i vår studio, det var riktigt roligt! Vilken härlig röst gubben har. Respekt!

Nu har jag ätit julmat två dagar i sträck, så nu får det inte bli mer julmat innan julafton, annars kommer jag att få "skörbjugg" som min far alltid sa till mig när jag åt samma mat flera dagar i sträck. (Skrovmål)

I morgon ska vi göra dom sista justeringar som är kvar att göra inför julen, lite klappar kvar att köpa, och all julmat som vi ska vräka i oss måste jag inhandla. Pust och stööön!!!!



Anna, Anna jag förfryser osten, drabant osten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0