Är det sant?

Vad glad jag när jag får se båda mina barn med var sin pokal, inte är det länge till innan Oscar oxå har gått förbi mig med att vunnit mer priser än vad jag har klarat av under hela min skidkarriär.
Helgens sprint-tävling i Boden gick dock inte så bra som jag hoppats på, Edde ramlade i prolog-hitet och hamnade i C-final (trist) Jag skrek nog så högt att det hördes över hela Boden
(gav utslag på richterskalan?)

Där tog han dock nya tag och sopade banan med konkurrenterna!
Nu tar vi nya tag på kretstävlingen i Hemmingsmark!
 
Konkurrenterna darrar....

Kommentarer
Postat av: Laila

Ja, shit vad stolt man blir över de fina skidgrabbarna!!! Nästan tårögd...

2007-12-18 @ 09:09:47
URL: http://lailassida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0